دکتر صابر سعید پور

صابر‌ سعیدپور

وجوه روانی انسان از رابطه ساخته می‌­شود و در بستر ارتباط نیز تحول و تکامل می‌یابد. آن­‌که از رابطه محروم بماند شاید به بقای جسمانی خود ادامه دهد، اما از ظرفیت تمام و کمال زیستن بی­‌بهره است. هریک از ما انسان­‌ها، بنابر تجارب زیسته و به‌­ویژه در رابطه با منابع دلبستگی، ممکن است آسیب­‌هایی تجربه کرده باشیم که برای ساختار روانی ما دردناک و فراتر از حد تحمل باشد. گاهی برای هضم و پذیرش این آسیب­‌ها، غالبا به شکلی ناهشیار، علائم جسمانی یا روانی در ما شکل گرفته که اتفاقا در آن شرایط، این علائم سازگارانه‌­ترین و دردسترس­‌ترین راهبرد برای تحمل پریشانی و کنارآمدن با آسیب‌­های تجربه‌شده بوده است.

در بستر یک رابطه درمانی امن، این آسیب‌ها ترمیم شده و به بیمار کمک می­‌شود تا با ساختن یک روایت منسجم از خود با تمام آسیب­‌ها و دلبستگی‌­ها، به چرایی و معنای رفتارهایش دست پیدا کند. در این میان کاملا آگاهیم که تغییر اگرچه با ترس و دلهره همراه است اما تلاشمان بر این است که در جلسه درمان با فراهم کردن یک فضای امن، انسانی و غیرقضاوتی، دستیابی به آن ممکن شود. در این راستا، هنر درمان‌گر این است که با در نظر گرفتن روند تحول، تجارب زیسته و جهان­بینی منحصر به‌­فرد هر بیمار، مداخلات متناسب برای هر فرد را به کار گیرد.

من صابر سعیدپور هستم، دکتری تخصصی روانشناسی سلامت از دانشگاه خوارزمی تهران. با رویکردهای روان­‌درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت (ISTDP) و درمان مبتتنی بر دلبستگی و ذهنی‌­سازی درمان می‌کنم. اگر که در زندگی خود آسیب­‌های شدید تجربه کرده‌­اید و یا دچار مشکلات خلقی و افسردگی، سوگ و فقدان، اضطراب، وسواس، مشکلات ارتباطی و هیجانی و مسائل خانوادگی هستید، این‌جا در یک فضای امن و غیرقضاوتی و در بستر یک رابطه مبتنی بر پذیرش و اعتماد، می‌­توانیم با هم خیلی از این مسائل را به شکل عمیقی بررسی کنیم و بستری برای بهبودی و رهایی شما از این مشکلات فراهم کنیم.

برای رزرو نوبت و تنظیم وقت درمان، لطفا حداکثر تا یک روز قبل از زمان دلخواه هماهنگی لازم را انجام دهید.

هزینه جلسه برای یک ساعت ۶۰۰ هزار تومان است.

هزینه جلسات خارج از کشور ۴۵ دلار عمومی-دانشجویی ۳۵ دلار

بارگذاری...
حمایت از ما

حمایت و دلگرمی شما، پشتوانه بسیار ارزشمندی برای تیم روان‌درمانی پویشی است. ما با حمایت شما ایستاده ایم.

حمایت از ما